неделя, 17 януари 2016 г.

Визитки и не само ;)

Дъщеря ми беше на специализация в Испания, а три дни след връщането й в България щеше да заминава на конференция в Русия. И седмица преди да се прибере от Испания ми се обади и ми каза, че иска за Русия да има по-оригинални визитки и попита дали мога да й направя във формата на матрьошки. Аз дотогава не бях правила нито визитки, нито ATC. Направих една, показах й я, и ми поръча 10-15 бройки... и не само за нея, а и за нейна колежка и приятелка. Естествено трябваше матрьошките да са различни, затова тези за дъщеря ми направих руси като нея и в червено - любимия й цвят. Аналогично направих и другите матрьошки - с черни коси, тъй като приятелката й е брюнетка и в любимия й цвят - синьо.


Въпреки, че бяха правени за професионални визитки, макар и закачливи, мисля, че мога да си ги считам за първи опит като АТС :)

До свидания, друзья мои,




Няма коментари:

Публикуване на коментар