събота, 26 септември 2015 г.

Благодаря!

Винаги съм се очаровала, когато гледам крафтърски клипове в youtube, че чужденците подаряват картички не само за рождени дни и сватби, а също и за да пожелаят "Бързо оздравяване!" или дори само, за да кажат "Благодаря!". За съжаление, оставам с неприятното впечатление, че в България повечето хора гледат на картичката като допълнение към подаръка, което по възможност биха пропуснали, понеже така или иначе ще си кажат пожеланията на празнуващия. За мен картичката е носител на "вълшебни думи" - пожелания; и това именно остава траен спомен много след като поводът е отминал. Щастлива съм от факта, че почти всички хора от обкръжението ми гледат на картичките по същия начин като мен. И особено много се зарадвах, когато моя приятелка ме помоли да направя картичка, с която да каже "Благодаря!" на нейна позната. Това ми дава надеждата, че българите можем да се научим да казваме (т.е. пишем) "вълшебни думи" дори и без официален повод и те да бъдат поднесени в красива опаковка.



Картичката ще покажа в  КФП 273 - Благодарствена картичка на Полина Сенкова.

До скоро, приятели!



Няма коментари:

Публикуване на коментар