понеделник, 17 август 2015 г.

Цветно настроение с handmade дизайнерски хартии

И след като целия уикенд творих, дойде време да покажа какви съм ги сътворила. Естествено продължавам да се забавлявам с темите от Лятната Картичкофурийска Академия 2015. Тема 3 е Дизайнерска хартия от салфетка, а урокът е подготвен от Стела (Bimba Bambolimba). 
Бях правила "домашен структурен картон от салфетка", но дизайнерска хартия - е това ми беше за първи път. Поради тази причина и по метода проба-грешка установих, че не всеки мотив на салфетка е подходящ за дизайнерска хартия, на която в последствие ще се прави релеф. Първоначално се бях спряла на салфетка с централен мотив, който да изрежа и да ми бъде централен елемент в картичката. Но след като направих релефа и го изшкурих се получи нещо като "ако не знаеш какъв е мотива - няма и да разбереш":


И така стигнах до извода, че колкото по-ситен е мотивът на салфетката, толкова по-ясно ще се вижда. Затова и крайният ми избор на салфетки е следния:


А ето и самата картичка, изработена от дизайнерски хартии от салфетки:


До скоро, приятели!



Няма коментари:

Публикуване на коментар