понеделник, 22 юни 2015 г.

За едно ново начало!

Когато започнах да експериментирам с микс медията, си декорирах кориците на работния тефтер. Една от колежките, много ми хареса тефтера и ме помоли да й направя един, в който да си води записки на новата работа, която й предстоеше да започне. Единственото й изискване беше цветовете да са в жълто-кафявата гама. На своя глава реших да добавя и текст, който от една страна да е вдъхновение за предстоящите й начинания, а от друга - причина да се включа в Микс медия предизвикателството на Картишоците "Красиви думи на стената". Текстът е перифраза (да се разбира обобщение и съкращение) на лайтмотив от книга на Робин Шарма.


Тъй като нямам печат с текст от микс медия серията на Мигито (засега), не можах да се въздържа да не се "изфукам" с други нейни печати, на които съм горд собственик.


 Поздрави и до скоро, приятели!



4 коментара:

  1. ауу как обичам слънчогледи. Много цветен, топъл, че и направо сгряващ тефтер се е получил, Ади. А печатите са кацнали баш на място. Много се радвам, че надписа е намерил място на тефтера - да мотивира всеки ден колежката ти, и да краси нашето предизвикателство. Благодаря, че го сподели с нас.

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасно е! Попадение право в целта! Надписа е вдъхновяващ, цветовете са топли и подканващи, пеперудата подтиква към свобода и полет към нови начинания. Много ми харесва, Ади! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Ехее, как съм пропуснала да видя тази красота?! Браво и поздрави за номинацията!
    Поздрави!
    Ирена

    ОтговорИзтриване